Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Μέσα από ένα ταξί, καλή αρχή.


Μέσα από ένα ταξί λοιπόν, θα προσπαθήσω να δώσω το στίγμα μου. Καινούργιος στο επάγγελμα και μανιακός της τεχνολογίας και των υπολογιστών, έπρεπε να  συνδυάσω και τα δύο.
Όχι η ιδέα δεν είναι δική μου, προηγήθηκε ο Acro  (http://acrotaxi.blogspot.com) . Σπουδαίο blog που το είχα βρει και το είχα ξεσκονίσει πριν καν ακόμη σκεφτώ να γίνω ταξιτζής. Ωραίες ιστορίες και πολύ διεισδυτική ματιά έχει ο τύπος. Βέβαια τώρα από ότι κατάλαβα άλλαξε επαγγελματικό προσανατολισμό, οπότε δεν έχει καινούργιες αναρτήσεις.
Σίγουρα θα προσπαθήσω να τον μιμηθώ τουλάχιστον στην αρχή, μέχρι να βρω το δικό μου στυλ ή να τα παρατήσω απογοητευμένος. Οπότε βοηθήστε χωριανοί… Διαβάστε και σχολιάστε τις αναρτήσεις, θα βοηθήσετε…
Να διευκρινίσω και κάτι ευθύς εξαρχής, ότι δεν εκπροσωπώ κανέναν παρά μόνο τον εαυτό μου και ότι γράφω αποτελούν μόνο προσωπικές απόψεις, με τις οποίες δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν όλοι. Ωστόσο κάθε καλοπροαίρετη κριτική δεκτή και διάθεση για συζήτηση πάντα υπαρκτή.  
Καλή μου αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου